برای سرمایه‌گذاری خرد در مسکن به چه نکاتی توجه کنیم؟

با افزایش قیمت مسکن به‌خصوص در پایتخت، امکان خرید ملک روز به روز سخت‌تر می‌شود. تا جایی که دیگر معاملات مسکن در برخی از قسمت‌های شهر تقریبا متوقف شده و برای خانه‌های خیلی گران مشتری پیدا نمی‌شود. از سوی دیگر خرید خانه برای قشر متوسط و حتی متوسط رو به بالا تبدیل به یک چالش بزرگ شده است. به همین دلیل اگر بخواهید در بخش مسکن سرمایه‌گذاری کنید، گزینه‌ای ندارید و یا آن انتخاب مورد علاقه‌تان نخواهد بود. به همین دلیل سرمایه‌گذاری خرد مسکن راهی است که می‌تواند سرمایه‌هایتان را به بخش املاک ببرد و کاری کند که بتوانید در این بخش سرمایه‌گذاری کنید. اما سرمایه‌گذاری متری مسکن هم چالش‌های خودش را دارد و نمی‌توان بدون در نظر گرفتن نکات مهم در خرید مسکن سراغ آن رفت. اگر قصد سرمایه‌گذاری در این بخش را دارید، این مطلب را از دست ندهید.

 

پروژه کجاست؟

 

قبل از شروع سرمایه‌گذاری بررسی کنید پروژه‌‌ای که قرار است پذیرای سرمایه شما باشد در کدام منطقه قرار دارد. چرا که برخی مناطق تا سال‌ها رشد زیادی نمی‌کنند و در بخش‌هایی از شهر، افزایش قیمت املاک متوقف شده است. در نتیجه باید جایی را انتخاب کنید که سرمایه شما را راکد نکند و بتواند آن‌را وارد گردش مالی کند. چرا که تنها در این صورت است که می‌توانید مطمئن شوید پول‌تان از بین نرفته و قرار است رشد هم داشته باشد. در نتیجه انتخاب پروژه‌ای که در جای مناسبی باشد، ضامن پول شماست و می‌تواند سرمایه‌تان را در مسیر رشد قرار دهد.

 

پشتیبان پروژه کیست؟

 

در انتخاب مسیر سرمایه‌گذاری، این نکته بسیار اهمیت دارد و می‌تواند آینده سرمایه‌گذاری شما را تحت تاثیر قرار دهد. با انتخاب یک پروژه مناسب که پشتیبانی قوی دارد، می‌توانید مطمئن باشید که پول‌تان نه تنها از بین نمی‌رود بلکه می‌تواند آینده‌ای مناسب را نیز برایتان خلق کند. اگر پشتیبان پروژه شما سازمان و یا فرد قدرتمندی باشد، ضمانت پول شما قطعی است. در غیر این صورت ممکن است هر مشکلی برای سرمایه‌تان پیش بیاید و در نتیجه نه تنها رشد نخواهید داشت بلکه همان سرمایه اولیه را هم از دست می‌دهید.

 

ابعاد پروژه چقدر است؟

 

پروژه‌های کوچکی که در زمینه سرمایه‌گذاری خرد مسکن فعالیت می‌کنند، نمی‌توانند پذیرای تعداد بالای سرمایه‌گذاران باشند. به همین دلیل باید ابعاد پروژه مطابق با تعداد و حجم سرمایه‌گذاری باشد. تنها در این صورت است که می‌توانید مطمئن باشید قرار است سرمایه‌تان به سمت رشد برود و می‌توانید مدتی بعد از آن بهره‌برداری کنید.

 

رشد پروژه چقدر شفاف است؟

 

اگر قصد سرمایه‌گذاری در بخش سرمایه‌گذاری متری مسکن را دارید باید مطمئن باشید که می‌توانید در هر لحظه آمار تغییرات آن‌را ببینید. چرا که اگر روند رشد یا افول سرمایه شفاف نباشد، ممکن است هرگونه کلاهبرداری اتفاق بیافتد. از سوی دیگر این حق شماست که بدانید پول‌تان چه روالی را طی می‌کند و آیا به آن نتیجه‌ای که می‌خواهید می‌رسد یا نه.

 

قدرت نقد شوندگی آن چقدر است؟

 

از مهم‌ترین نکات در سرمایه‌گذاری خرد مسکن توجه به قدرت نقدشوندگی آن است. این موضوع آینده سرمایه شما را تعیین می‌کند و حتی می‌تواند تاثیر زیادی در زندگی‌تان داشته باشد. تصور کنید که شما بخشی زیاد از سرمایه‌تان را برای سرمایه‌گذاری خرد مسکن داده‌اید و چند وقت بعد که قیمت ملک بالا رفته، قصد فروش آن‌را دارید. اینجا اگر سایر شرکا قصد فروش نداشته باشند و یا بخواهند زودتر از شما ملک را بفروشند، مشکلات مختلفی پیش می‌آید. برای حل این مشکل باید به گزینه پشتیبان و شفافیت پروژه مراجعه کنید. تنها در صورتی که این دو مورد تایید شده باشند، می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.


توکن لوتوس پیروزی، پروژه‌ای برای سرمایه‌گذای مطمئن

 

اگر با توجه به نکات گفته شده قصد سرمایه‌گذاری در سرمایه‌گذاری متری مسکن را دارید، توکن لوتوس پیروزی بهترین پیشنهاد است. این توکن در بستر بلاکچین ایجاد می‌شود و پلتفرم آن به‌صورت آنلاین و کاملا شفاف است. در نتیجه می‌توانید با خیال راحت سرمایه خود را وارد آن کنید و از روند رو به رشد پروژه نیز مطمئن باشید.

 

پشتیبان توکن لوتوس پیروزی کیست؟

 

پشتیبان توکن لوتوس پیروزی بانک پارسیان است. پارسیان مجموعه‌ای خوش‌نامی است که بیش از 340 شعبه در سراسر کشور دارد. این بانک در سال 1380 به عنوان دومین بانک خصوصی، کارش را شروع کرد و اکنون جزء برترین بانک‌های کشور است. این بانک به عنوان پشتوانه توکن لوتوس پیروزی ضامن پول و سود شماست.

https://www.linkedin.com/company/lotusptoken/

https://www.linkedin.com/in/lotusptoken/

نوشته های اخیر

دسته بندی ها