تفاوت خرید مسکن متری و توکن سرمایه گذاری در مسکن

با افزایش قیمت مسکن به‌خصوص در شهرهای بزرگ، تمایل به خرید مسکن متری افزایش پیدا کرد. با این روش مردم تلاش کردند تا به‌نوعی وارد بازار خرید و فروش مسکن شوند و بخش یا تمام سرمایه خود را از نابودی نجات دهند. از سوی دیگر بسیاری از مردم دریافتند که سرمایه آنها دیگر به خرید یک ملک کامل نمی‌رسد. پس بازار خرید مسکن متری، مشتریان بیشتری پیدا کرد و تقاضا در این بخش بیشتر شد. اما دیری نپایید که مشکلات خرید متری مسکن خودش را نشان داد. از ایرادها در تحویل املاک گرفته تا ارزش گذاری متفاوت متراژ بر اساس جانمایی در پروژه و عدم امکان تصمیم‌گیری فردی در فروش ملک مورد نظر،

لذا مشکلاتی را برای مالکان پدید آورد. در اینجا نیاز بود تا روش دیگری ارائه شود. روش سرمایه‌گذاری در توکن مسکن به سرمایه‌گذاران معرفی شد. توکن سرمایه گذاری در مسکن راهکاریست که می‌تواند از سرمایه‌های خرد شما مراقبت کرده و آن‌ را تبدیل به اندوخته‌ای با ارزش کند.

در این مقاله از تفاوت و برتری سرمایه‌گذاری در توکن مسکن در مقایسه با خرید مسکن متری، بیشتر بخوانید.

خرید مسکن متری چیست؟

عوامل متعددی باعث افزایش قیمت مسکن شدند. در نتیجه؛ امکان خرید ملک هر روز، دورتر و سخت‌تر شد. این موضوع تا جایی پیش رفت که بسیاری از مردم دیگر قدرت خرید یک خانه را نداشتند. پس تصمیم گرفتند که به‌صورت اشتراکی و با متراژهای گوناگون کوچک، برای خرید ملک اقدام کنند. در این روش یک ملک ممکن است بین ده نفر و حتی بیشتر، مشترک باشد.

مشکلات خرید مسکن متری چیست؟

با این‌که خرید مسکن متری در ابتدا جذاب به‌نظر می‌رسید، اما کم‌کم مشکلات این سرمایه‌گذاری مشخص شد. در ادامه به برخی از این مشکلات اشاره کرده‌ایم.

1. قابلیت نقدشوندگی بسیار دشوار
در خرید مسکن متری؛ سرمایه شما وارد حوزه‌ای مشترک می‌شود. در نتیجه نمی‌توانید هر زمان که خواستید ملک را بفروشید یا حتی متراژ بیشتری را بخرید. درواقع سرمایه شما در گرو تصمیم‌گیری شرکا، گروه و یا شرکتی است که مسکن متری را همراه آنها یا از آنها، خریده‌اید.

2. عدم تفکیک مالکیت
در خرید متری مسکن نمی‌توان مالکیت مشخصی را برای خریدی که انجام داده‌اید در نظر گرفت. یعنی دقیقا مشخص نیست سهم شما کجای ملک است و یا در کدام طبقه و سمت، قرار گرفته است. در نتیجه ممکن است برخی مالکان بیشتر و برخی کمتر از خرید متری مسکن سود کنند.

3. عدم شفافیت مالکیت
علاوه بر مورد بالا، در خرید مسکن متری شما نمی‌توانید به‌تنهایی برای خرید یا فروش ملک تصمیم بگیرید. درواقع شما مالک هستید اما اختیار ندارید و تنها در صورت رضایت تمام افرادی که شریک‌تان هستند، می‌توانید ملک را بفروشید. در نتیجه این اتفاق، سرنوشت سرمایه شما شفاف نیست و می‌تواند با تغییر نظر شرکا حبس شود یا مجبور باشید آن‌را بدون سود مورد نظرتان بفروشید.

4. مشکلات حقوقی

در خرید مسکن متری، مشکلات حقوقی و قانونی گوناگونی نیز دیده می‌شود. در نتیجه ممکن است سرمایه‌ای که با سختی آن‌را تهیه کرده‌اید، آسیب ببیند و یا حتی از دست برود.
اگر بخواهید با خرید مسکن متری، پس از چند سال صاحب خانه شوید، با مشکلات دیگری روبرو هستید. علاوه بر مشکل حضور چند مالک برای یک ملک، عدم امکان تفکیک حق شما از کل ملک نیز وجود دارد. علاوه بر این‌ها، اگر شرکای شما به قول خود عمل نکنند و به موقع، واریزها انجام نشود، کل پروژه با مشکل روبرو خواهد بود و سرعت تکمیل آن، به کندی پیش‌ می‌رود.
 زمان انتقال سند، سازنده مسکن ممکن است با مشکلات حقوقی مواجه شود و هر واحد مسکن متعلق به تعداد زیادی سرمایه گذار خواهد بود.

راه حل این معضلات و مشکلات توکن لوتوس پیروزی (سرمایه گذاری مسکن) است.

در سرمایه‌گذاری توکن مسکن، قدرت نقدشوندگی بسیار بالاست و دارایی شما به‌سرعت و در هر زمان که بخواهید، نقد می‌شود.

همچنین با پشتوانه‌ای قدرتمند طرف هستید که با رفع تمام موانع حقوقی، ضمانت سرمایه‌گذاری شما را انجام خواهد داد. در توکن سرمایه گذاری مسکن مالکیت هر توکن منحصر به فرد است و مشترک نیست. سرمایه گذاری در توکن مسکن در قالب دارایی و پشتوانه ملکی انجام خواهد شد که هر توکن جزیی از کل دارایی منحصر به فرد است که هر سرمایه گذار مالک تام و تمام آن توکن خواهد بود.

چرا توکن سرمایه‌گذاری مسکن را انتخاب کنیم؟

حال که مشکلات گوناگونی در خرید مسکن متری وجود دارد، راهکار جایگزین آن توکن لوتوس پیروزی در قالب توکن سرمایه گذاری مسکن خواهد بود. با سرمایه‌گذاری در توکن مسکن و خرید توکن مسکن، می‌توانید سرمایه‌های خود را وارد بازار املاک کنید. توکن مسکن، یک روش شفاف، آنلاین و به‌روز است که مشکلات خرید متری مسکن را ندارد. با سرمایه‌گذاری در توکن مسکن می‌توانید در هر لحظه، سهم خود را بفروشید و یا سهم‌های بیشتری بخرید.

رویدادها، تغییرات و رشد توکن‌ها، کاملا مشخص است و شما به‌عنوان دارنده توکن، می‌توانید با آگاهی کامل درباره نگه داشتن یا فروختن توکن خود تصمیم بگیرید.

با توکن لوتوس پیروزی، مسیر سرمایه‌گذاری جدیدی را آغاز خواهید کرد که برای اکنون و آینده، سوددهی بالایی دارد. سرمایه شما با این طرح از نوسان و خطرات دیگر دور می‌ماند و در نتیجه، می‌توانید آینده‌ای روشن را برای خود و عزیزان‌تان رقم بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره توکن لوتوس پیروزی و مشارکت در خرید، منتظر خبرهای بعدی باشید.

https://www.linkedin.com/company/lotusptoken/

https://www.linkedin.com/in/lotusptoken/

نوشته های اخیر

دسته بندی ها