آغاز ساخت پروژه مسکونی، تجاری لوتوس پیروزی

 

کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در آیین آغاز عملیات ساختمانی لوتوس پیروزی بانک پارسیان در راستای مشارکت پذیری بر بستر بلاکچین برای نخستین بار در کشور با نام توکن لوتوس پیروزی اظهار داشت:با توجه به این‌که ساخت مسکن جز اولویت‌های اصلی دولت بشمار می‌آید درمجموعه بانک پارسیان نیز سعی‌مان بر این بوده تا حدالمقدور در پیشبرد این الویت مهم سهیم باشیم. که امروز نیز شاهد آغاز شروع کار با ساخت هزار واحد از این پروژه هستیم.
مدیرعامل بانک پارسیان اظهار داشت با مشارکت این بانک در آینده نزدیک ساخت بیش از 3 هزار واحد مسکونی در وردآورد در قالب واگذاری توکن کلید خواهد خورد

بسته پیشنهادی بانک پارسیان برای نهضت ملی مسکن
کورش پرویزیان‌ همچنین از بسته پیشنهادی مجموعه بانک‌ها در خصوص تأمین روش‌های جدید مالی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به دولت خبر داد و گفت: امیدواریم پیشنهاد‌ات دراین‌باره موردتوجه دولت قرار گیرد تا علاوه بر یاری دولت در انجام تعهدات خود در این حوزه منفعت سایر مشارکت‌کنندگان نیز تأمین شود.
دکتر پرویزیان در خصوص پروژه پیروزی گفت: این پروژه جزو اموال تملیکی بانک بوده و در پروژه پیش رو 90 هزار مترمربع روی همکف و درمجموع بالای هزار واحد مسکونی در دست طراحی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نوشته های اخیر

دسته بندی ها