رونمایی از اولین توکن حوزه مسکن بر بستر شبکه بلاکچین

توکن لوتوس پیروزی اولین توکن حوزه مسکن بر بستر شبکه بلاکچین فعالیت خود را به صورت پایلوت شروع کرد و اولین تراکنش و خرید توکن لوتوس پیروزی با حضور دکتر پرویزیان مدیرعامل محترم بانک پارسیان و هیات عامل صورت گرفت.

سهام شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی بر بستر شبکه ققنوس که دارای مجوز سکوی الکترونیکی از سازمان فناوری اطلاعات کشور و مورد تأیید است، در قالب توکن منتشرشده است. بنابراین خرید و فروش این توکن به‌منزله صدور و ابطال سهام شرکت تعاونی ناشر است و کاربران توکن از کلیه منافع و عواید سهام شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در چارچوب اساسنامه و اسناد مورد توافق طرفین بهره‌مند خواهند شد.

طی این مراسم از توکن لوتوس پیروزی در روز شنبه مورخ 11 شهریور ماه 1402 در محل دفتر مدیرعامل محترم بانک پارسیان رونمایی شد و هیات عامل و معاونین و مدیران بانک پارسیان نسبت به خرید و فروش اولین توکن مسکن به صورت پایلوت و تست با مجوز رسمی و پشتوانه بانک پارسیان برای نخستین بار در کشور اقدام نمودند.

این پروژه به عنوان اولین شرکت تعاونی ثبت شده دارای مجوز توکن سازی مسکن بر بستر بلاکچین با ضمانت سرمایه توسط بانک پارسیان توانسته است با بکارگیری ابزار فن‌آورانه در حوزه سرمایه‌گذاری ملکی و ارایه توکن ملک و فراهم آوری شرایط سرمایه‌گذاری‌های کوچک، مطمئن و با نقدشوندگی بالا در حوزه املاک را با شفافیت ایجاد شده در بستر فناوری بلاکچین فراهم آورد.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها