توکن و برتری آن بر رمزارزها

توکن لوتوس پیروزی یک راه‌حل مناسب برای سرمایه‌گذاری در حوضه املاک است. چراکه، یک دارایی معین و مشخص و واقعی، تبدیل به توکن‌هایی قابل خرید و فروش می‌شود و در نتیجه مشکل نیاز به سرمایه زیاد برای خرید ملک نیز مرتفع می‌شود. اگر قصد سرمایه‌گذاری در این توکن را دارید، بی‌شک سوالاتی درباره توکن‌ها، ضمانت توکن، اطمینان از عدم کلاه‌برداری و چگونگی رصد و رشد سرمایه ها، تجربه سرمایه گذاری در املاک و کسب درآمد از املاک برایتان پیش می‌آید. برای رفع ابهامات و شفاف شدن فرآیندهای خرید و فروش توکن، در این مطلب همراه ما باشید.

 

تفاوت کریپتو (رمز ارزها) با توکن چیست؟

 

از سال‌ها قبل بحث رمزارزها داغ شده است و گاهی داشتن یک رمزارز می‌تواند تغییری مهم را در زندگی مالکش ایجاد کند. رمزارزها درواقع شیوه‌های پرداخت دیجیتال هستند که می‌توانند مانند ارزهای رایج جابه‌جا شوند. اما پشتوانه آنها شبیه به پول یا هرگونه دارایی کشورها نیست و ممکن است ناگهان رشد کنند یا به شدت زمین بخورند. درواقع دنیای رمزارزها، پر از نوسان و چالش است.

از سوی دیگر رمزارزها، بلاکچین مخصوص به‌خود را دارند و نمی‌توانند روی دیگر بلاکچین‌ها قرار بگیرند. اگر می‌خواهید بدانید بلاکچین چیست؟ باید به‌صورت خلاصه برای‌تان بگوییم که این مفهوم به نوعی سیستم ثبت اطلاعات اشاره دارد که اطلاعات آن برای تمام کاربران قابل مشاهده است. اما اگر اطلاعاتی روی بلاکچین گذاشته شود، قابل حذف نیست و سایر اعضا نیز آن‌را خواهند دید.

اما توکن با رمزارزها یا کریپتو، تفاوت‌هایی دارد. توکن بیان‌گر سهم شما از یک دارایی است. در حقیقت توکن یک دارایی با پشتوانه است و هرچقدر آن‌ دارایی شفاف و قابل دسترس باشد، توکن نیز به همان اندازه ارزش دارد.

از سوی دیگر توکن‌ها می‌توانند روی بلاکچین‌های گوناگون قرار بگیرند و منحصر به یک بلاکچین نیستند. توکن‌های معتبر قابل خرید و فروش هستند؛ قدرت نقدشوندگی بالا دارند و می‌توان رشد آنها را به‌صورت شفاف، بررسی کرد.

 

احتمال کلاهبرداری و اسکمینگ در رمز ارز چقدر است؟

 

اسکم یا کلاه‌برداری در حوزه ارزهای دیجیتال، موضوعی داغ است. چرا که جهان رمزارزها جدید و پر از چالش است. درواقع اگر با دانش کافی وارد این حوزه نشوید ممکن است کمی بعد به خودتان بیایید و ببینید که در دام کلاه‌برداران گرفتار شده‌اید.

برخی کلاه‌برداران روش‌های قدیمی دارند و با حقه‌های ساده کیف پول شما را خالی می‌کنند. برخی دیگر اما ممکن است بیشتر از تکنولوژی‌های نو بهره ببرند و حاصل زحمات‌تان را در چند ثانیه بدزدند.

در تاریخ رمزارزها، داستان‌های آموزنده‌ای از گروه‌هایی هست که پس از جمع کردن مبلغی قابل توجه، یک شبه با همه پول‌ها ناپدید شدند و رمزارز آنها نیز ناگهان در بازار به شدت سقوط کرده است.

در کنار این‌ها، فیشینگ نیز می‌تواند اتفاق بیافتد. سایت‌های فیشینگ با کمک URLهای جعلی، کاری می‌کنند که تمام اطلاعات شخصی‌تان را در اختیار دزدها بگذارید تا تمام پول‌هایتان را از کیف پولتان خارج کنند.

 

ضمانت توکن و تفاوت آن با رمز ارز

 

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، توکن درواقع یک دارایی دیجیتال است. توکن را نمی‌توان یک شبه ایجاد یا حذف کرد. از سوی دیگر، در زمان خرید توکن شما می‌توانید دارایی را بررسی کنید، آن‌را از نزدیک ببینید و پیشرفت پروژه را در نظر داشته باشید. از سوی دیگر، تغییرات توکن به‌صورت آنلاین در دسترس مالکان آن قرار می‌گیرد.

 

پشتوانه توکن لوتوس پیروزی کیست؟

 

توکن لوتوس پیروزی با پشتوانه و سرمایه‌گذاری بانک پارسیان به بازار ارائه شده است. بانک پارسیان بیش از 340 شعبه در سرتاسر کشور دارد و از سال 1380، مشغول به کار است و حدود 42 درصد از کل تسهیلات اعطایی توسط بانک‌های خصوصی، برای بانک پارسیان است. در نتیجه، عنوان بزرگ‌ترین بانک خصوصی کشور، ازآن بانک پارسیان شده است. این بانک در سال 1388، عنوان بانک نمونه را از آن خود کرد و در سال 1389 نیز، برترین بانک ایران شد. با چنین پشتوانه‌ای، توکن لوتوس پیروزی، یک سرمایه‌گذاری کاملا امن و مناسب برای تمامی اقشار جامعه است.

 

شفافیت توکن لوتوس پیروزی چگونه است؟

 

توکن لوتوس پیروزی کاملا شفاف و با امکان بررسی آنلاین لحظه‌ای ارائه شده است. در نتیجه وقتی سرمایه‌ای را برای خرید توکن لوتوس پیروزی اختصاص می‌دهید، در هر لحظه می‌توانید از وضعیت آن آگاه باشید. خرید و فروش این توکن در بازار ثانویه آسان است و سرمایه شما تضمین شده است.

 

چگونه توکن لوتوس پیروزی را بخریم؟

 

به زودی زمان و نحوه خرید توکن لوتوس پیروزی از طریق وب‌سایت، اطلاع‌رسانی خواهد شد. شما می‌توانید با هر سرمایه‌ای، در این پروژه شرکت کنید و سود ببرید.

https://www.linkedin.com/in/lotusptoken/

https://www.linkedin.com/company/lotusptoken/

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها