توکن مسکن، راهکار سرمایه گذاری ملک در پایتخت

با 1میلیون تومان صاحب ملک شوید! جمله قبل هیچ اشتباهی ندارد و ماشین زمان هم دست ما نیست. بلکه راهکاری جامع را فراهم کرده‌ایم تا به سبب آن بتوانید حتی سرمایه‌های کوچک‌تان را هم وارد ملک کنید. این روش، که در قالب «توکن مسکن» ارائه شده است، با سود تضمین شده، سرمایه‌های خرد را به اقتصاد کلان وارد می‌کند و می‌تواند، توسعه عمومی را نیز فراهم آورد. در این مقاله، بیشتر درباره این راهکار و نکات مهم آن بخوانید.

 

توکن چیست؟

 

اگر اهل بازارهای رمز ارز باشید، احتمالا نام توکن را زیاد شنیده‌اید اما، این واژه قدمت بیشتری دارد و ابتدا در سیستم‌های کامپیوتری، برای اشاره به مجوز رمز نگاری شده، استفاده شده است.

توکن در واقع گواهی دارایی دیجیتالی است که بر بستر بلاکچین ایجاد می‌شود. این قراردادهای هوشمند، کارایی بالایی دارند. می‌توان رشد آنها را رصد کرد، انتقال‌شان دشوار نیست و اگر پشتوانه قوی داشته باشند، خیلی سریع به پول نقد تبدیل می‌شوند. برای خرید توکن به سرمایه زیادی نیاز ندارید و می‌توانید به سادگی جزیی از یک اتفاق بزرگ باشید.

توکن‌ها به راحتی قابل معامله هستند و امکان خورد کردن دارایی‌ها را ایجاد می‌کنند. با کمک توکن می‌توانید در بخش‌هایی سرمایه‌گذاری کنید که تا پیش از این منحصر به گروه‌های درآمدی خاصی بوده‌اند.

 

توکن مسکن چیست؟

 

قیمت زمین و ملک رو به افزایش است، خرید املاک به سادگی گذشته نیست و حتی برای بخش عمده‌ای از جامعه، تبدیل به یک آرزوی دور و دراز شده است. متوسط قیمت ملک در پایتخت از متری 60 میلیون تومان گذشته و روند رو به افزایش آن نیز مشهود است.

از سوی دیگر نگرانی از نبود سرپناه و از بین رفتن دارایی‌ها، می‌تواند منجر به حاشیه نشینی و گسترش فقر در مناطقی شود که کشش ورود جمعیت بالا را ندارند.

اینجاست که توکن مسکن به کمک‌تان می‌آید و می‌تواند حتی کوچک‌ترین سرمایه را به بخش پرسود مسکن وارد کند. با خرید توکن مسکن، سند موثق و قابل خرید و فروش را دریافت می‌کنید. رشد و تغییرات این سند قابل ردیابی است. در زمانی که به سود مورد نظرتان برسید، می‌توانید آن‌را بفروشید و یا تا پایان و به بار نشستن نهایی پروژه، توکن را نگه دارید.

 

توکن مسکن از چه نوعی است؟

 

توکن‌ها انواع گوناگونی دارند که یکی از آنها توکن منفعت است. این توکن سرمایه‌های خرد را جمع کرده و آن‌را تبدیل به پروژه‌ای عظیم می‌کند. دستاوردی که سود آن به عنوان یک سپر در برابر تورم می‌ایستد. سرمایه‌گذاری در توکن منفعت، نسبت به بازارهای دیگر مانند طلا و ارز، ریسک بسیار کمتری دارد. سود آن بلندمدت است و اثر مثبتش در دیگر بخش‌های جامعه دیده می‌شود. در نهایت توکن منفعت، تبدیل به دارایی ارزشمند و پابرجایی می‌شود. این دارایی اشغال ایجاد می‌کند، سطح فرهنگ و معیشت مناطق اطراف املاک را بالا می‌برد و به بخش‌های رفاهی و تفریحی نیز می‌افزاید. درواقع سرمایه گذاری در توکن، پول‌های اندک را در مسیر رسیدن به آرزوهای بزرگ جمعی قرار می‌دهد.

 

چرا در بخش مسکن سرمایه گذاری کنیم؟

 

شاید از بزرگ‌ترها شنیده باشید که می‌گویند، خاک خیانت نمی‌کند. چرا که مالکیت ملک و زمین با اسناد موثق به شما منتقل می‌شود. مالکیت شما، سندی است که اعتبارتان را می‌سازد و در نهایت در بخش‌های دیگر زندگی‌تان هم اثر مثبت خود را نشان خواهد داد.

به دلیل همین امنیت در سرمایه‌گذاری، تقاضای جامعه زیاد است و این امر افزایش قیمت را به دنبال دارد. از سوی دیگر، بالا رفتن جمعیت و امکانات در شهرهای بزرگ، تعداد درخواست‌ها را بالاتر می‌برد و در نهایت، رشد قیمت مسکن ادامه خواهد داشت.

برای مثال در سال 1401، به فاصله یک ماه، قیمت برخی از خانه‌های منطقه یک تهران، از متری 100 میلیون تومان به متری 150 میلیون تومان رسید. جهشی ناگهانی که علاوه بر بخش خرید مسکن بر قیمت اجاره‌ها هم اثر گذاشت.

این تاثیر در سال 1402 مشهودتر است و باعث شده عده‌‌ی کثیری به دنبال جابه‌جایی و اجاره‌نشینی در مناطق پایین‌تر از سال گذشته باشند.

توکن مسکن می‌تواند این مشکل را به خوبی مدیریت و توازنی نسبی بین عرضه و تقاضا ایجاد کند. با سرمایه‌گذاری در توکن مسکن شما هم جزیی از مالکان هستید. نتیجه این امر، شراکت در سود جمعی و ارتقای جامعه است.

 

توکن مسکن لوتوس پیروزی چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

با افزایش قیمت مسکن، کم کم افراد و گروه‌هایی به فکر فروش متری خانه افتادند. اما از آنجا که ساز و کار آن کاملا مشخص نیست و پشتوانه مالی این افراد قابل پیگیری نخواهد بود، مردم زیادی به این سمت سوق پیدا نکردند.

از سوی دیگر، وضعیت فروش مسکن‌های متری در آینده شفاف نیست و می‌تواند آزاد شدن سرمایه شما را در گرو تصمیم گروهی دیگر قرار دهد.

در توکن مسکن لوتوس تمام این موارد بررسی و ابهام زدایی شده است. درواقع لوتوس، عصاره و نتیجه سال‌ها تحقیق و کار حرفه‌ای است که با پشتیبانی نهادی قدرتمند به ثمر رسیده است.

در توکن مسکن لوتوس، سهم شما از پروژه مشخص و قابل فروش است. در هر لحظه می‌توانید وضعیت آن‌ را بررسی کنید و از روند رشد پروژه مطلع شوید.

این پروژه در منطقه شرق تهران قرار دارد. یعنی منطقه‌ای که در سال گذشته حداقل 24 درصد افزایش قیمت را به خود دیده است. محله‌هایی که تراکم جمعیتی بالا دارند و از مجموعه‌های چند منظوره استقبال می‌کنند.

 

چگونه آغاز کنید؟

 

برای سرمایه‌گذاری در توکن مسکن و کسب اطلاعات بیشتر، خبرها و رویدادهای توکن مسکن لوتوس را دنبال کنید. به زودی می‌توانید از تمام بخش‌ها مطلع شوید و در صورت تمایل سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنید.

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها